آخرین وضعیت باند دوم جاده لار- جهرم تشریح شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 14 دی 1394
بازدید : 2412
نویسنده : لارستان بزرگ

به گزارش روابط عموی اداره کل راه وشهرسازی لارستان، مهندس محمدرضا باقری فرد مدیر کل ضمن بازدید از محور شریانی لار -جهرم عنوان داشت: طول این محور ۱۵۵ کیلومتر است که ۱۰۵ کیلومتر آن در حوزه این اداره کل قرار دارد و27 کیلومتر از این پروژه آماده بهره برداری است و ۸ کیلومتر نیز در حال احداث است که خوشبختانه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار می باشد.  

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان افزود : پروژه باند دوم لار- جهرم از دهکویه به سمت بریز تا کیلومتر 35 فعال است که بیش از 500هزار متر مکعب خاکبرداری و 209هزار متر مکعب خاکریزی و 13 دستگاه پل احداث خواهد شد . وی ادامه داد : یکی از مشکلات مهم این پروژه حذف گردنه نارنجی لار است که به دلیل حجم زیاد خاکبرداری چندین سال است که بطول انجامیده و امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته این پروژه نیز هر چه زود تر به بهره برداری برسد.

 
مهندس باقری فرد افزود: حجم خاکبرداری در گردنه نارنجی بیش از 900 هزار متر مکعب است و حجم خاکریزی آن 250 هزار متر مکعب و تعداد 10 دستگاه پل در این محور ساخته یا تعریض خواهد شد . وی همچنین از مردم این منطقه خواست تا انتقادات و پيشنهادهای  خود را از طريق پيام كوتاه به شماره 30004866001971 با اداره روابط عمومي اداره كل در ميان بگذارند.
منبع: صحبت نو
 



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: آخرین وضعیت باند دوم جاده لار- جهرم تشریح شد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
حميدرضاشاکر در تاریخ : 1394/11/10/bazigar - - گفته است :
باعرض سلام و خسته نباشيد خدمت مديرمحترم وبلاگ دوست داشتني لار استان من. خوشبختانه اين وبلاگ که حس نوستالژي واسه من داره نسبت به قبل خيلي پيشرفت کرده ايشالا بازم بهتر بشه.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








زمین باقی می ماند اما انسان فانی است،انسان به جهان چشم می گشاید،اما دوباره در قعر خاک مدفون می گردد.زندگی بس کوتاه است،اما جهان در مکان جاوید خود پایدار باقی می ماند. partnering with Indigenous peoples to Defend their Lands، Languages، and Cultures

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استان من لارستان و آدرس bazigar.Loxtarin.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com